Friday, April 1, 2011

Johnny Depp

Johnny Depp to jeden z moich ulubionych aktorów. Zagrał w wielu niepowtarzalnych produkcjach m.in. w "Alicji w krainie czarów'' i "Charlie i fabryce czekolady''. Jednak dla większości znany jest z odtwórcy roli Kapitana Jack'a Sparrow'a w "Piratach z Karaibów''. Już niedługo ukaże się czwarta część przygód Jack'a - nie mogę się doczekać zwłaszcza, że film zapowiadają naprawdę ciekawie ;)
A co wy myślicie o tym aktorze i jego stylu ( osobiście uważam, że jego kreacje są zawsze bardzo interesujące)





                                                                                                                                Justa

22 comments:

  1. super blog:)
    zapraszam do mnie:)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie mogę się doczekać 4 części piratów :D
    A.

    ReplyDelete
  3. Jest genialnym aktorem, jednym z moich ulubionych ;)

    Pozdrawiam ;p

    ReplyDelete
  4. aleee przystojniak:D fajne masz ta notki interesujaco sie czyta:) http://patricia-vintage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. facet ma już troche lat, ale nie potrafiłabym się mu oprzeć :)
    genialny :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny blog :) Oby tak dalej :) zapraszam też do mnie do obejrzenia i do dodania obserwatorów :) http://sandra-lip.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;**** xoxox ;*

    ReplyDelete
  7. podobała mi się jego gra w marzycielu i szóstych wrotach.

    ReplyDelete
  8. Genialny aktor, uwielbiam go ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo podobał mi się w filmie " Alicja ... "
    fajno :)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  10. czekam na piratów z karaibow 4:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam go, szczególnie podobała mi się jego rola w "alice..." :)

    ReplyDelete
  12. Chyba nie ma dziewczyny, która się w nim kiedys nie kochała ;) Ideał ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga ;)

    ReplyDelete
  13. Jakbym go na ulicy spotkała, to nie ręczę za siebie... Jest genialny:*

    ReplyDelete
  14. Jakbym go na ulicy spotkała, to nie ręczę za siebie... Jest genialny:*

    ReplyDelete
  15. Uzdolniona bestia. Lubię filmy z jego udziałem, jest świetnym aktorem:)

    ReplyDelete
  16. Jak dla mnie Johnny to jeden z najlepszych aktorów ostatnich lat! :)

    ReplyDelete