Monday, February 14, 2011

Fashion Week


Jak wszyscy wiedzą odbywa sie od czwartku w Nowym Jorku Fashion Week. Niektóre kreacje zachwycają, a inne no cóż nie powalają. Przedstawie  kolekcje z czwartku i piątku, które mi się najbardziej podobają.Ocena jak najbardziej subiektywna. A  Wam jakie kolekcje przypadły do gustu ?

Nicholas K :














Porter Grey :














Tadashi Shoji :







Perry Ellis (tak wiem że to kolekcja dla facetów, ale i tak mi się podoba) :









Joy Cioci :



                                                     Mania.


6 comments:

  1. Powrót do szkoły po feriach/wakacjach jest straszny. :(
    Gdybym tak mogła posiadać choć jedną z tych rzeczy.. :)

    ReplyDelete
  2. Niektore ciuchy są naprawde ekstra :)

    http://fashioonfever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. zdecydowanie Porter Grey - bardzo podoba mi się ta kolekcja :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dziękuję :)

    Kreacje Nicholasa K i Portera Graya w ogóle mi się nie podobają, natomiast pozostałe bez szału, aczkolwiek są ładne ;)

    ReplyDelete
  5. ta kolekcja męska jest super, oj żeby mój facet się tak ubierał :)

    ReplyDelete