Friday, February 25, 2011

Lata 70. ; )

Hej, chciałabym coś powiedzieć o latach 70. Myślę, że to był ciekawy okres w modzie. ; ) W tym czasie zderzały się zupełnie dwa odmienne style. Chodzi mi o hippie i punk. Pierwszy był już modny pod koniec lat 60., a jego największa sława przypadła na początek lat 70. Noszono długie, rozpuszczone włosy i luźne, kolorowe stroje. Długie kwiaciaste sukienki czy spódnice, dzwony ( nie jestem fanką ), buty na koturnach to wszystko wiąże się ze stylem flower power. Do tego drewniana biżuteria, torebki z frędzlami i opaski na włosy. Przejdźmy do punku. Jest to styl przesycony buntem. Króluje tutaj mocny makijaż i natapirowane włosy. Noszono podarte rajstopy, agrafki w uszach i naszyjniki z żyletkami. Neolonowe kolory, ramoneski i trampki ( popularne były Conversy ) albo glany. Mile widziane były także akcenty męskie.

A wy co wolicie: hippie czy punk ?


Flower Power :







hippie%20style%20Mar%202008_rev%205H.jpg




Punk ( w tych strojach są elementy punku ) :



Moda styl punk









                                                                                             Mania.

25 comments:

  1. nawet nie wiesz jak miło się czyta takie słowa. ;)
    ja tam wole hippie ;) strasznie podobają mi się te opaski na `czole` ;)

    ReplyDelete
  2. Wolę punk, ale na tych zdjęciach lepiej wygląda hippie

    ReplyDelete
  3. A szkoda, bo to całkiem fajny i ciekawy styl. Oczywiście nie każdy punk wygląda fajnie, ale stylizacje niektórych są naprawdę warte uwagi:)

    ReplyDelete
  4. Ah, a kto by nie chciał mieć tylu par butów <33
    Podoba mi się i punk i hippie, natomiast nie ubieram się tak, ponieważ nie mam konkretnego stylu ;)

    ReplyDelete
  5. dziekuje :)
    bardzo ładnie wygląda ta dziewczyna z punku z pierwszego zdjęcia :))

    ReplyDelete
  6. świetny ten blog !
    ciekawe inspiracje z których na pewno wiele z nas korzysta : ) ; * .
    OBY TAK DALEJ !
    zapraszam tez serdecznie do mnie + dodawajcie do obserwowanych , a będzie mi bardzo miło ; * .

    + co jakiś czas będę losować wśród obserwujących u mnie osobę , która dostanie ode mnie jakąś rzecz za darmo : ) .

    ReplyDelete
  7. Ja wole style hippie :)
    ale punk tez nie jest zly :*

    ReplyDelete
  8. Przymierzałam dziś napodobe 2 zdjęcia tonikę. nie widziałam sie w kwiatuszkach.

    ReplyDelete
  9. lubie styl hippie<3 i opaseczki które ostatnio u mnie królują:D

    ReplyDelete
  10. dziękuje bardzo za kciukasy ;)
    Mi najbardziej podobają się stroje z elementami punk'u ;)

    ReplyDelete
  11. Wode zdecydowanie punk, ale hipisowskie ciuchy też całkiem całkiem ;)) Mam nadziej, że ten tydz szkolny szbko minie. Byłe by do kolejnego weekendu, ale lepiej do wakacji ;))

    ReplyDelete
  12. o mam takie conversy ;d:)
    fajne legginsy ! :O

    zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  13. Każdy z wymienionych stylów ma coś w sobie, ale ja wybrałabym hippi ;)

    ReplyDelete
  14. dziekuje bardzo!:) zapraszam na nn :P

    ReplyDelete
  15. Hippie w wydaniu na drugim zdjęciu i punk w wydaniu na przedostatnim:)

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się tu ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;p

    http://sot-om.blogspot.com/


    Pozdrawiam xD

    ReplyDelete
  17. To i to lubię obydwa style :*

    ________________________________________________
    ŚWIETNY BLOG
    +
    DODAJE DO OBSERWATORÓW
    ************************************************Zapraszam do mnie http://the-beauty-of-everyday-life.blogspot.com/

    xoxo MalinKarola_

    ReplyDelete
  18. Szczerze, punk jest dla mnie za ostry :) Wolę hippie :) xoxo

    ReplyDelete
  19. wybieram mieszankę :)

    myonlyspotlight.blogspot.com

    ReplyDelete